you better run, you better do what you can!

hej allesammans!
allt bra? Haft en bra helg? :)

Jag kan iallafall börja med att min fredag,
va nog den bästa på många fredagar! Hahaha! :)
Jag och min kära kusin nina for ut på droskan,
åkte buss in me magnus å nå fler? Patrik kanske han hette? ;p
aja, trevligt. :) Sen gick vi till droskan, å där vare 50 års kalas, så de va fullt me gammalt folk, haha!
Men de slutade rätt fort när alla kom. :)
Jag å nina larvade oss på dansgolvet, hahaha.. Menmen, blev bjudna på drinkar,
träffade goaste folket! Blev mkt kramar! :) å ja va helnöjd, träffa dom ja tycker allra mest om! :)
Haha nina testade tequila å hennes blick va bland de roligaste på hela kvällen, hahaah!
Kan bara säga, tack alla som gjorde kvällen helvärd å speciellt nina!
Vi är riktiga partybruttor av dess like! (;

aja, som sagt. Ja va nöjd, riktigt nöjd! Hemfärden blev klockan 2 :)

Igår, lördag
blev de lugn förmiddag, for å mockade sen hem.
Sen upptäckte pappa att ja had punktering på bakdäcket på moppen, så är moppe lös...
SÅ när ja skulle till rödis så skjusade mamma & pappa dit mej, sen red jag 1,5 timme. Red till kusinerna här i byn,
sen hem igen till stallet, sen skulle ja cykla hem också, å de är gammal skogsväg, sen uppför ungefär hela tiden..
(mina föräldrar hade nämligen farit bort så kunde inte få hämtning).. & tro ni inte att mitt i skogen, så stöter ja på en stor älg tjur. Jippii.. Men den sprang iväg efter en stund haha, så ja överlevde, haha! (;
Iallafall kan lova att ja va rätt mör när ja kom hem,
men då vare bara att hoppa in i duschen, klä på sej myskläder, hämta popcorn påse, å dra iväg till kusinerna, men då gick jag med ficklampan i handen såklart, hahaha. & då blev de filmkväll, rätt bra måste ja säga blev ingen skräckis som tur va eftersom ja skulle gå hem sen haha. :)

Idag
hare varit en lugn dag, riktigt skönt.
Ikv blire väl rödis, sen imorron börjar min praktik!

På torsdag äre klippning som gäller,
kmr bli nervöst.. haha :)

Menmen, nu ska ja dra mej
men hare bra allesammans,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0