20 december - fjärde advent!

hej på er!
uuughh. Är helt slut känns de som,
före första sov jag inge vidare bra inatt,
upp klockan halv elva käka lite gröt, vänta på
lite besked om rödis, sen iväg till kronlund och äta julbord!
Kan säga såhär - väääldigt mkt mat. Haha men de va bara gott! :)
Sen vare såklart trevligt sällskap! Anna fick sin julklapp och jag fick min,
sen fick jag en liten god påse med massa hemgjorda saker anna gjort! Riktigt gott. :)
Fick ju till och med gå in i "spökrummet" haha, kanske bättre och göra de på kvällen eller så?
Och kanske varit lite bättre om int mamma ringde just och förstörde stämingen hahah, men inget spöke den här gången, men kanske nästa? Vem vet, hehe.

Efter all mat och trevligheter blev det hemåt och till stallet.
Hon är fortfarande lika svullen men Anette gick ut med henne idag och hon är inte halt i skritt eller trav på rakt spår utan man märker lite på volten i vänster varv - trav. Men ah, bli väl att fortsätta för hon är ju pigg o allting, men jag är ju jag. En av dom oroligaste människorna på jorden haha.
hm.. jaja, missade one tree hill och gossip girl men bli reprisen imorron.




Sen blire Coyote Ugly klockan nio - den är riktigt bra den filmen.
Nu blire fikatajm och nervarvning!
Ha en bra kväll allesammans.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0