Dan före doppar dagen!

Gomorron på er allihopa! :)
Vaknat för en stund sen och nu håller min katt på att förstöra mitt rum..
Haha nämen imorron äre julafton, mysigt!

Hm, själv sov jag verkligen inte bra inatt.
Låg och funderade på saker till två inatt,
sen när jag vakna emellanåt hade jag dunkande huvudvärk så det gick knappt att somna om,
så är kanske inte över taggad idag. Menmen de ska väl gå över till slut :)

Surviving christmas var verkligen riktigt bra!
Tycker iallafall jag. Den va rolig, söt och gullig.
Sen kan man såklart inte klaga på Ben Affleck! Mmmh!

Menmen nu blire att göra någon mat,
sen fixa sängkläderna och ta en alvedon!

Ha en bra dag,
uppdate kommer senare!



- hm, kanske få testa en sån där?


Kommentarer
Postat av: Annapanna

ja vet det är ju helt sjukt :O!



haha ja men typ,, :P fatta inte riktigt vad vi pratade om :P



haha ja jag vet får tyo göra det!

2009-12-23 @ 13:24:51
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0