en liten uppdatering!

Så, nu har jag kommit hem och gjort allt i stallet och med rödis
en längre promenad längst vägen.. Ser ungefär ut som att jag är ute
med en för stor hund haha, söt som hon är. :)



Efter promenaden tidigare idag med Diva så fick jag besök
nämligen av min kära farbror Christer och faster Anna-greta och deras söta "valp"
eller.. Man kan väl knappast kalla henne för en valp än, men söt är hon verkligen!
Superfin golden retriver som diva väldigt gärna vill busa med.. hihi
Så blev lite fikabjudning och prat!

Nä nu blire julfika och se nått bra på tv kanske eller någon bra film,
sen blire upp tidigt(eller 09.00? haha) imorron och fara iväg till stallet
och göra allting där, mocka, ut på promenix och göra rödis lite julfin kanske?
För sen vid 14 blire iväg till vindeln och fira jul!
Eftersom det är ju julafton imorgon!! Wiho!
Det är mys. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0