gomorgon!

skola idag igen å jag är så less..
Vill ha lov eller nått, kanske gå ut? Ta studenten??
haha jaja.
Min mage ha börja halvkrångla igen men anta
att de är pga att ja börja stressa lite nu ....
haha så de ska väl gå över när lovet börja.

Drömde en så hemsk dröm inatt,
den kanske inte låter så hemsk men huvva.
Klockan va ungefär 3 på natten och telefonen ringde
& jag svarade, de va en pedofil i telefonen..
Låter kanske int hemskt men han sa om jag berättade för polisen
så skulle han komma hem till mig när jag sov och göra något riktigt dumt,
sen vart ja jagad också. Nä de va hemskt!
Kunde knappt somna om efter för ja trodde att de skulle stå en äcklig pedofil i mitt rum..

Aja ska göra nå nytta nu,
puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0