He walked the streets a soldier and he fought the world alone

18 and Life - Skid Row

Hej på er!
Ursäkta den dåliga uppdateringen.

Helgen har varit bra, idol finalen i fredags ERIK VANN såklart,
han hade mina röster haha, men calle är grym han med!
I lördags stod jag & 3 till på forslunda hela dagen och sålde
våran älg choklad, gick faktiskt riktigt bra!
På kvällen blev det bara lugnt, rödis och en film me mor&far. :)
Söndagen blev också riktigt lugn, min moster och hennes barnbarn
kom och Elvira som barnet heter skulle rida rödis,
hahaha hon tyckte de va lite högt, men leda gick mycket bättre ju.
Sen for jag ut en stund och kan ju säga att 24 år?? De är ingenting,
hon va så pigg så hon gick i stort sett på tårna. . Haha söt.


Menmen, uppdaterar mer sen & berättar,
ha ju lovat ett visst inlägg.
Ha en bra dag allesammans!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0