Klart!

Nu är allt klart, ha dammsugit, torkat golven,
bärt ut mattorna, tänt massa mysiga ljus & sett one tree hill.
Älskar serien! Är beroende av den. Hade jag haft alla säsongboxar
hade jag nog tittat på ända till ögona skulle bli till fyrkanter...

- bästa!

Men nu blir det att göra tomtegröt,
och mysa. Sen hästen ikväll så klart. :)

Imorgon måste jag in till stan och köpa alla julklappar..
Hur ska de gå?
Men om man gå själv så gåre nästan bäst haha .
Nä ska verkligen försöka njuta nu och på söndag blire ett gott julbord
på kronlund, de kommer bli super! :)



Kommentarer
Postat av: Annapanna

Haha ah de är dom säkert :p



hahaha men han va värsta fiiin ju! :D



jag hade också tänkt gå imorgon :O heheheh

2009-12-18 @ 16:48:37
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/
Postat av: Annapanna

hahaha nä just det är inte gulligt men sen va han ju gullig :D



hahah man jag ska köpa till dig med :O och alva och emma och marsinell :P och anders :P

2009-12-18 @ 17:42:51
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0