My day

jahapp, handlade klart alla julklappar idag, så de va skönt.
Men direkt efter blev de upp till skellefteå där jim (brorsan) skulle
köpa en bil, sen köpa den & hemåt igen. Så va hemma kring sex.
Men saken är den att på vägen upp såg jag en bil med registreringsnumren
666.. Och jag är som ja vart så jag började hålla koll på alla och se till
så att alla mådde bra ungefär. & som sagt allt gick bra.
Sen kom jag hem, for till stallet, gjorde tänderna på rödis, hämtar skottkärran
och tittar på henne och ser... att hennes vänstra framknä är väldigt svullet...
tänk er min panik. Sprang fram, kände och tryckte. Jo, hon va svullen och lite varm.
Men hon reagerade inte så mycket på smärta.. Sprang bokstavligen in till anette och hämtade henne,
så hon fick komma ut, hon kände, tryckte och tittade så jag fick lite kylgel att he på och snälla söta anette
ska gå med henne imorron en stund på morgonen sen få ja väl se om jag promenarar lite med henne på kvällen.
Men är så orolig att ja har ont i magen...... gud.

Har slagit in julklappar nu,
ska fika och hoppa i säng sen.

Imorgon julbord och rödis,
snälla håll tummarna för henne!
Säkert ingenting, troligtvis ramlat på knäet i hagen.
Men har läst om äldre hästar och leder (vilket jag troligtvis inte borde ha gjort..) så är ännu mer orolig,
men de är ju knäet iofs. Men aja .
+ att hon i teneriffa skrev nu och ah, aja. Vi se väl.

Nu säg ja gonatt och hoppas på en bättre dag imorron.


Kommentarer
Postat av: Annapanna

HAHAHAHAHA H DU ÄR STÖRD!



Jag håller alla tummar jag har för att hon ska vara bra!!!



Vad sa hon i tennereifaa??

2009-12-20 @ 06:55:19
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0