this is it!

nu vill jag säga så här att jag inte är på bra humör.
Först på bilden så vare värdelöst - fråga int ens om mitt betyg.
När jag tänkte på iv val bild så trodde jag att det skulle vara kul,
men enligt min åsikt så hare inte varit de, inte alls som jag trodde de sku va.

Sen nu hade ja prov å tro väl de gick bra,
men då ha dumjävlen gett oss 3 häften att läsa till på måndag
som vi ska ha stort prov på,
ja frågade honom varför vi skulle ha 3 häften och hur vi skulle hinna de,
nämen de är ju lugnt bara att plugga. fan heller. Tro han att ja vill sitta
hela min helg med de? + att ja ska stå på marknad hela lördagen.
Nä usch för sånt här!!
 - anta att ja hare lite bättre än han iallafall så de känns ju tröstande!

Nu ha ja då slutat,
men min buss gå om 1 timme,
då ska jag förhoppningsvis ta mej till polisen
för att göra de där förbaskade passet!

Hoppas dagen blir bättre
& att idol ikv bli bra.

Hare bra, puss!


Kommentarer
Postat av: annapanna

ALLT kommer gå bra!!!



HAHAHAHAHAHAHAHA förlåt men bilden, HAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!

2009-12-11 @ 12:39:20
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0