Well, you wonder why I always dress in black why you never see bright colors on my back

Man in black - Johnny Cash

Nyss kommit hem från stallet, blev att fara dit lite senare idag.
Men hann göra allt som jag skulle såklart! Gick 3 varv på ridbanan också med henne,
och det gick bra. Hon bry sej verkligen ingenting om mörkret, hon är en riktigt
kaxig, tuff brud ibland men hon är nog världens bästa rödis! Haha :)

Aja nu blir det nog fika och kanske någon mysig film,
inte en skräckis iallafall.. Alla som känner mej vet nog
vilken chicken jag är näre kommer till sånt så om man vill se
skräck äre ingen idé att kolla i min filmhylla.. BARA (eller nästan iallafall) romantiska komedier,
någon enstaka drama och kanske nån äventyrsfilm som är mina då. Ingen skräck!
Isånafall äre pappas eller mammas, haha. Men sen såklart har man ju några wallander, beck osv.
Men de är ju inte skräck precis, har aldrig förstått mej på det roliga i att se massa blod över hela tvrutan,
och folk som vrids av nacken på oså så jag håller mej till pussar, skratt och trevligheter!
Och framförallt twilight - new moon, allt sånt!
mmmh!




Ni få hare så bra ikväll,
hej så länge!




Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



haha visst ääär han söt:D:D ÄNNU snyggare nu! Kommer dö imorrn:D

2009-12-21 @ 21:54:05
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



jaa:D:D WIIIE:D

2009-12-21 @ 22:22:54
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0