Good evening ladys and gentelmen!

Nu ha ja gjort mitt för ikväll,
såg One Tree Hill & Gossip Girl.
Älskar serierna!
Hade gjort vad som helst för att man skulle få ha en kille som tex Nathan eller Lucas, eller ja.
Skulle vilja ha alla killar i alla serier för alla är så extremt fina på olika vis.
Men de är ju bara va ja tyck men tänk om alla killar vore sådär?
Då skulle väl livet vara en saga? :)
Men tyvärr är ju dom flesta skitstövlar tyvärr, de är väl iallafall dom man upplevt mest, haha!

Nä, fina pojkar som kan finnas nu.
De är mina extremt fina killkompisar, ta åt er!
Även fast de kanske inte är just du, så ta ändå åt dej om du känner att "ja, ja kanske är en rätt bra kille".
Alla killar OCH tjejer som läser detta, ja ni ska titta på er själva i spegeln varje morgon å kväll och säga "jag är bra, jag är snygg" eller nå sånt, (ha aldrig gjort de själv, men de kanske är något ja borde börja med?) hursomhaver, de sägs att de ska hjälpa självförtroendet lite om man ha dåligt. Aja, ni hänger me eller hur? :)

Jag funderar även på att göra om min blogg lite,
den ha som blivit lite tråkig nu känner ja.
Är lite less på samma bilder, så få väl byta ut å göra nå nytt.
Men me liknande tema, va tycker ni? :)

Föressten, snart lägger ja nog ut en annons på
spraydate eller nått, hahahaha!
Nä, ja få helt enkelt vänta på den finaste att komma. :)

Aja, nu ska ja nog ta å dra mej åt sängen.
Annars kommer ja väl aldrig upp imorgon,
haha men ni få sova gott allesammans!
& glöm inte bort "jag är bra, jag är snygg"
Go for it!


Kommentarer
Postat av: ACDCCC :D :D :D :D :D

haha jag bruka säga så förut :O hahahah :D

2009-02-16 @ 08:17:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0