goodbye my lover, goodbye my friends!


haha, johej!

tänkte bara skriva ett litet meddelande
nu innan jag far . :)
Och ja, imorgon 08.40 far vi från umeå mot stockholm!
Blir en heldag där sedan hem till annas morbror där vi ska få sova å bo under tiden vi är där, så de tackar & bockar vi för! :)

Va förbi anna en sväng ikväll och la över några bilder från mobilen (funka inte på våran dator just nu), så for dit.
Tack så mkt för de anna! :)

Kan bara säga att vi kommer ha så förbaskat roligt,
å de är som en liten dröm som gå i uppfyllelse.
Tänk om kanske 10-15år kan ja berätta för mina barn att ja ha varit på AC/DC ett av kanske världens kändaste band?
Nämen, många känner till dom.
Så, de är väl bara å hoppas på att biljetterna är riktigt riktiga nu!
Haha. :)

M
enmen, ska gå å packa de sista nu.
Men kan bara säga såhär nu...

stockholm....  gloooben...


AC/DC

HERE WE COOOME!!

WOHOO! :D

Men, me de hoppas jag att ni få en toppen kväll & helg.
Puss å hej
å ni som ha mitt nr, de är ju bara att höra av sig. :)

I'm gonna miss you the most..
honey.



Kommentarer
Postat av: AANNNAAA

WOOHOOO TAGGGA FETT NURÅ :D

2009-02-21 @ 06:43:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0