Here class Hp07t coming to Jokkmokk, Kiruna, Jukkasjärvi and Luleå!

haha, hallå!

tänkte bara skriva ett kort inlägg nu, ha lite bråttom. :)

Min helg var toppen, hade hur kul som helst! Så tack för de! Lägger in bilder sen :)

Så, imorgon ger vi oss iväg!
Den långa resan mot kiruna, vi far kl 08.25 och är framme i Kiruna 20.30 så ni kan ju alltid ringa å smsa osv, haha!
Men vi ska besöka en kyrka i Luleå som är speciell på nå vis, de lär vi ju få reda på där, sen ska vi käka i Skellefteå & sover i Kiruna. Sen på torsdag ska vi spana in Kiruna gruvan som jag även ska guida om. :)
Vi ska ju även besöka ishotellet, jokkmokks marknad (där de är flera aktiviteter), se massa roliga grejjer, kanske bada badtunna å skoter om de hinns med. Nä, allt detta kmr bli bara trevligt tror jag! :)

Men nu ska ja gå å fortsätta packa,
hahaha mkt varma kläder!
De kan bli -50 där ibland, så kläder gäller att ha med sig!


Menmen, hare så himla gött allihopa!
Så skriver jag nog här igen antingen på lördag kväll eller på söndag, ni ser ju :)
Ha en fortsatt trevlig vecka & va rädd om varandra!
puss & hej!


JOKKMOKK HERE WE COME!

Kommentarer
Postat av: WOOHOO 19 dagar kvar!

HAVE FUN :D

2009-02-03 @ 21:22:06
Postat av: WOOHOO 19 dagar kvar!

HAVE FUN :D

2009-02-03 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0