Make me feel at home if you really care, you know I'll be your slave if you ask me to.

Treat me nice - Elvis Presley


Så, hej!
Sovit gott?

Jag sov väl någorlunda, drömmer hela tiden irriterande drömmar känn ja.
haha, sen äre så förbannat svårt å få dej bort från huvet.

Nä, andra grejjer blire när man gå ut skolan å flyttar,
då kmr man ifrån de här området så man int behöv tänka på dej.
Jokkmokk here I come, just watch me.
Lovar om 10 år, så är jag tsm me en same å ha renar å resten ja vill ha.
haha, de bli grejjer de. Kanske till o me en unge i ugnen.
Eller ah, så mkt behöv man ju int ta i men ändå.
Bort ska ja iallafall, men ja vill som ändå att de här huset ska va kvar, hur nu de ska gå till..
Få ge mamma å pappa massa pengar så att ja hjälper dom. :)
Haha, jaja.

Oj, så himla irriterad jag är.
+ på de så kan ja knappt andas å halsen kittlar å kliar o hostar hela tiden.
& imorron fyller mamma år, imorron äre fredag den 13.
Blir tårta imorgon. Fredag den 13 brukar jag inte bry mej om så mkt, men om ja fyller år på fredag den 13 så är jag int orolig, men de är om mamma fyller år då eller om de bara är fredag den 13 så bli ja orolig.
Jaja, få väl hoppas att allt gå bra.

På lördag äre Alla Hjärtans Dag ungefär den mysigaste dagen på året om man ha nån,
men de ha int ja just nu. Så ja å anna had tänkt mysa till de, hahaha.
Få väl hoppas att min hemliga beundrare skickar mej något, kanske plingar på å kysser mej?
hahaha, ja man kan ju alltid hoppas så vafan ;p haha!

a picture of me.

Nä, nu ska ja kika vidare bland allt skräp.
& försöka få tankarna på annat.

hane, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0