Daaaaansband!

Nu nu alla som inte tycker om de, så ska ja visa er att dansband är inte skit!
Har lyssnat på de hela mitt liv, haha. Mina idoler när jag var små var Arvingarna & lyssnar fortfarande på dom, blandat med flera stycken till! :)
Så hörreni, nu tyck ja ni lyssna på dom här 3 videorna.
De är braa!


Den första är från filmen Black Jack,
de är inte dom riktiga black jack som syns, men dom i filmen mimar till deras röster. :)
En snutt av låten Sista Dansen - Black Jack
Du fick mig att öppna mina ögon - Arvingarna
Kung för en dag - Larz Kristerz
(från dansbandskampen!)
Miss you miss Belinda - The Refreshments

Och en sista fin låt med ;
De svär jag på - Arvingarna


Blev bara småsnuttar & dom bästa låtarna finns ju inte på youtube, men dansband är bra!
haha så äre bara, säg va ni vill! Men bugga losss nu!  :D


aja, ska kika viadre nu.
hahaha, hare :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0