empty room, empty heart, so much is gone, I just have to move on.

Hello!
Äre bra?


Själv är ja så trött så ja håll på & avlida.
Somna typ fyra, sen upp klockan åtta för å fara iväg te rygg & ledkliniken.
De lät varken vackert & de va inte skönt nånstans!
Han knäckte min rygg tro ja 3,4 ggr, mina ben, lår, tår, höft, jaa.
gud, de va då inte skönt.
Sen HELA tiden sa han typ såhär;
Gåre bra Marielle?
De där var väl inte så farligt, eller hur, Marielle?
De kan kännas lite obehagligt nu Marielle.
Glöm inte bort att andas Marielle.
HELA JÄKLA TIDEN! Just, Marielle i slutet på varenda mening....
hahahahah!

Ja, igår fick man reda på att en ung kille tagit självmord.
Kände honom inte, men han åkte bussen så blev lite paff när ja såg bilden på att de va han.
Beklagar sorgen till alla som kände honom.
& vila i frid.

Nu som läget är så är jag då inte på topp humör!
Av flera orsaker.
Har också börjat fundera på att de måste ju stå "Varsågod, Utnyttja mig"
i min panna.
Är så förbannat less .
En "break down!" är påväg?.

jaja, ikväll blire iallafall filmkväll med anna.
De bli nog bra, få tankarna på annat håll & prata av sej lite.
Tack för att du finns.
Till o med klockan 3 på natten.

Men nu ska ja gosa vidare,
hare gött!
pusshej




Kommentarer
Postat av: annapanna

Anytime for you my friend ! :)

2009-01-02 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0