fyfan..

känns som de är den abslout värsta å sämsta dagen idag på länge & natt också för den delen.
Vaknade inatt vid halv tre av att jag had så jävulskt ont i magen, inte som i mitten utan vi tarmarna som.. Gjorde så jävla ont, trodd ja had ätit nått konstigt eller vad som helst, väckte väl mamma vid tre å hon gav mej en skorpa & te, men inget blev bättre, hon försökte göra avslappning på mej också men de gick bara inte gjorde så jävla ont... Till slut vid ja, kanske fem? så sa ja åt henne att hon kunde gå å lägga sej i sin säng så slapp hon ligga breve jag + att de blev grymt varmt.. Tog väl bara 20 minuter efter hon gått, så kände jag att wow, nu händer de nått.. Så sprang upp & ja, spydde.. fyfan..
Klockan åtta skulle vi upp för att göra oss i ordning för begravningen men jag kunde inte somna å spydde ungefär hela tiden fram till klockan halv nio kanske.. Mamma & pappa dom klev typ upp tjugo över sex, känner mej dum som väckte dom.. Men smärtan känns, kan inte ens gå normalt.. Så, jag kunde inte fara på Annikas begravning & de känns förjävligt... :/ Ville verkligen dit å lägga en ros och som ta ett adjö, men... Mamma&pappa for då dit, la en ros från mig & tände ett ljus, dom sa att de var riktigt fint gjort. Såg korten nu & kunde inte låta bli att låta tårarna rinna.. Helvettes mage som ska förstöra exakt allt för en.. ;/ ..

menmen, efter dom farit kunde jag somna om jag låg rakt å blixt stilla, ha i stort sett legat i sängen hela dagen. Knappt kunnat röra mej. Kul dag, njaa.


En månad har gått sedan den hemska dagen då jag fick veta. Har fortfarande inte förstått.


Men ska ska lämna datorn nu, måste ligga i sängen.
harebra, puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas på att du blir bättre!!

2009-01-10 @ 23:12:31
Postat av: Ida

Men stackare =/ tycker så synd om dig. säg till om jag kan göra något. Kram

2009-01-11 @ 13:17:52
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: mammi

Lilla gumman det ska du Aldrig känna klart jag vill veta å hjälpa om det går du behöv aldrig känna så, pussen

2009-01-11 @ 19:39:09
Postat av: :)

Vet hur det känns. Hope you're feeling better.

2009-01-11 @ 22:03:37
Postat av: :)

Vet hur det känns. Hope you're feeling better.

2009-01-11 @ 22:04:55
Postat av: :)

Vet hur det känns. Hope you're feeling better.

2009-01-11 @ 22:05:52
Postat av: anna

Finns för dig när som helst på dynget big sizz :)

kan ändå inte sova så bara att slå en pling eller skicka ett sms :)!

2009-01-12 @ 01:02:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0