himla satans, ja..

hallå!
äre bra?
själv är ja hos mormor, mysigt men kallt utomhus kan ja lova! (:


Aja. är inte på bra humör av flera olika orsaker..

för de första, den ja bry mej mest om bryr sej inte ett skit.
Är inte ett skit för den människan, jävligt otroligt.

Mitt nyår sög verkligen kom jag också fram till igår tack vare lite hjälp.
Jag var nämligen bara en Reserv, för ingen av dom andra två kunde komma, å han hade inget annat att göra... Hade jag vetat de så hade jag inte varit där,
då hade jag varit med mina andra vänner som ville vara med mig. Men, dum som jag är
så ville jag ju vara med den, för jag trodde samma om han nämligen att han ville vara med mig mej, inte bara fullkompligt göra de för sin egen nytta.. Jävligt mkt fel kan man ha om människor!
Är tacksamt less på de här kan ja lova.
men, viska inte mer saker som är nått.
De jag säger, de menar jag. Full som nykter.
men antar att de är bara jag.
Nä, sårad de blir man. Men de är inget ovanligt när de handlar om sånt här.
Men ont, de göre.
Jag vet att jag är en rätt bra människa när jag är på rätt spår,
men nu gåre ba neråt.

Men!
Nu äre inte sånt vi ska prata om!
Fick mej några skratt av flera stycken igår, de behövdes.
Så tack anna, patrik & wonkis för de.
Även om ni inte vet om de, så blev de så.
Så tack i smyg för de. :)

Kunde knappt somna heller,
sen när mamma väckte mej kvar i tio
var jag inte glad.
Hahaha.

Å rygg helvetet kan ju ba dra nånstans..
Lova jag ha fått nån sjukdom, så jag kmr bli förlamad eller nånting.
Skulle inte förvåna mej de minsta, allt dåligt händer ju mej så.
Hahaha, aja.

Men nu ska jag kika vidare.
Men ni få hare bra
å utnyttja inte varandra, de sårar.
Va ärliga istället.
Puss,hej.

Vet fortfarande inte varför, jag tror allt bra om folk.


Kommentarer
Postat av: Trötttiiisssannaa

aaw inget att tacka för marielle :) de är sånt vänner är till för :)

2009-01-05 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0