home from paradise!

gokväll gott folk!
Hoppas ni haft en superbra dag allihopa,
jag har haft de riktigt kul iallafall!

Jag och anna har ju varit på paradisbadet från tolv till halv fyra, så vi såg ut som russin nästan.
Men de va faktiskt riktigt kul!
Badade bubbelpool, alla ruschkaner (eller hure stavas), fick se beautiful pojkar, snygg badvakt!
& ja, de va super!
Men ja skärde mej typ på handleden, inte lika skönt! ;p
Varje ggn vi skulle åka dedär snabba vattenfallet så for ALLTID biknin upp för oss, men hann fixa under vattnet.
Hahahahaha! Aja, de va iallafall en toppen dag å fick verkligen tänka på andra saker, så tack för de anna! :)


Imorron blire hästarna såklart!
Få man även då tänka på annat ett tag iallafall.
Är bara irriterad,
tex inatt drömde jag en dröm om att äckel å bög blev tillsammans typ & ja va irriterad ända när ja vakna!
Hahahaha, ååh de förstörde en bit av min morron.
Men han utnyttja ju ändå bara folk så.
hursomhaver,
så ska ja gå nu.

Körslaget börjar med ERIIIIK, då kan man drömma sej bort en stund.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa,
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

haha riktigt kul idag faktiskt ;D badvakten va ett riktigt plus :D haahhaa

2009-01-17 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0