Hoppas tro & be, eller hur vare nu anna? haha.

hallå.
är hemma idag, inte blivit så mkt bättre än.
Har ont i magen än, väldigt ont. Mår illa å ja, allmänt jävligt.
Man bli ju inte på så bra humör heller näre ska vara så här kan ja ju säga, menmen de är väl bara å hoppas på en tvärvändning snart! Hoppas de försvinner lika fort som de kom.

Aja, har suttit å kikat runt lite på tradera & blocket (har inte bjudit på nått mamma på tradera, så lugn) men däremot på blocket så hittade jag några riktigt bra biljetter! får hoppas att han är på våran sida den här ggn, & som du sa anna de är bara att hoppas tro & be. Haha. Nä, något bra skulle kunna hända så skulle de vara de, vill verkligen dit å de skulle vara en upplevelse för livet.

Igår tog jag med till hästarna med lite om & men, gick väl sådär men fick iallafall annat att tänka på & rödis är nog den snällaste man kan hitta.

På killfronten ståre still, är bara helt ja. nä, bli ba arg.
som sagt, nyår & dagen efter förstörde en del. .
Min hjärna tro för mkt.

Ska säga en sak till er alla,
om hjärtat bara slår för en person & du bara vill vara med den, så gör du de. För även om huvudet säger en annan sak, så vet ändå hjärtat bäst. Ett tomt hål i hjärtat är ingen lycka, ett hjärta som är kär & glad är ett lyckligt hjärta.

menmen, nu ska jag å å ta mej nå blåbärssoppa.
De ska visst vare bra, men de är inge vidare gott?
hursomhaver, hoppas ni hare bra & inte må piss som jag, haha.
Puss på er, hare!


slänger in en bild jag tog på jullovet här hemma,
säg va ni tycker?

 
visst blev den rätt snygg?


Byee!

Kommentarer
Postat av: aaannnnaaa

haha that's right! :D hoppas tro och be!



Satans snygg bild!:)

2009-01-12 @ 16:34:18
Postat av: R

Hoppas du mår bättre, överallt. De hoppas, tror och ber vi om.



Kram på dej!



/R ;)

2009-01-14 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0