I haven't seen the sunshine for three damn days.

jaha, nu äre alltså 2009!
hoppas de känns bra för alla & att ni fått en bra start. :)

Ja, min nyårsafton blev då bara trevlig ska jag säga!
Iallafall så hade då jag trevligt.
Kul å träffa både nytt å gammalt folk. :)
Fick väl inte riktigt min nyårskyss, men få väl spara den då.



Jag & pappa! (:
 Jag & mamma!

Jaja, iallafall! :)
Synd att jag inte kunde stanna längre.
Men fick iallafall va där till halv ett.

Nu kom ja då nyss hem från Anna-greta & Christer!
Va bjudna på middag där & de var trevligt. :)

when I see the stars,
I'm thinking of you
and wonder, if you think of me?


Den här låten är så fin.




Micke, saknar dej ,
bli frisk!
du är finast.

Jaja, nu äre bäst å hopp i sängen.
Upp åtta imorgon, ussch.
vill inte diiiiiiit.
Dör jag imorron, så kom ihåg att ja tyck om er.

hare gött!
Puss

Vad gör man om man verkligen vill ha något,
men man får inte & de går inte för den?...

Mitt mål 2009, bli lycklig!
Skaffa pojkvän .
Klara skolan.
Längta till praktiken
Ta körkort.
Leva livet.

kmr de gå tro ni?
Njaaaaaaaaaa.

jaja, hare gött!


Kommentarer
Postat av: taaaant anna

hahahah snälla ja kan inte andas :P

2009-01-01 @ 23:10:07
Postat av: micke

Du är så fin..

Saknar dig hoppas vi ses till helgen

Du är i mina tankar dygnet runt och snart är du min.

pussar /från din micke

2009-01-01 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0