I wanna rock, ROOOOOCK!

hahaha, hallå!

ojsan sa vilken dag.
Nämen, den ha varit bra serni! :)
Mamma väckte mej kring elva å frågade om vi skulle fara till Grönåkers farm å kika, där ja ska praktisera i vår.
& ja tänkte att visst nog kan vi väl göra de, så jag, mamma, pappa & diva såklart begav oss iväg på tur.
& de va långt bort se nanting! Trore va 4 mil rakt uti skogen å efter en krokig å upp & ne hela tin, haha.
Men vi va iallafall framme kring halv två & då hade va varit vid tolv. :)
Tyvärr var inte elin (hon som äger verksamheten) hemma, hon & hennes man va på kryssing. Men, fick träffa hennes mamma som gärna lät oss komma in en stund å sen så pratade vi med en tjej som hette Matilda. :)
35
hästar hade dom där ungefär, hahaha. Men då va inte alla deras, å sen vare unghästar, föl osv också. :)
De var iallafall mysigt där, mitt uti vildmarken. Hahaha, å de finns björn där! Dom skulle tom sätta upp vildmarksstängsel, å björnen brukade gå å lunka förbi hagarna som ja fattade de som.... Men dom hade aldrig sett den, bara spår om jag förstod de rätt . :)
Blir spännande!

Sen när vi kom hem, såg ja One tree hill & Las Vegas.. Sen tvingade mamma mej ut att gå.. för min ryggs skull, å de kändes kan ja lova. Haha.

Men, vi mötte bara upp pappa som gick me diva å sen gick vi hem, så de blev ingen lång tur .


Efter de ha ja bara tagit lugnt, sett tv oså. :)

Imorron äre ju sista lediga dagen innan skolhelvettet börja så.
Å på torsdag ska jag ju till läkarn också & sen på lördag äre Annikas begravning.. Jippiie, vilken vecka... :/

Aja, började skratta när jag hittade den här filmen på youtube från Bridget Jones's dagbok ;p
Hahahaha, tänkte på mej själv! ;p sådär är typ jag när jag är ensam hemma! Kanske inte lika så, men de är jävligt nära! ;p

HAHAHAHA! ;D


Kan lägga in äkta versionen sen också, för låten är bra! :)

menmen, nu ska ja kika vidare.
Hare bra på er sista lediga dag imorgon! :)
skriver nog en snutt då, haha puss.


You are very interesting, write to me.
please.

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0