if I knew that I had my last day today, I would tell you that I love you.

Morronmorrn!
hoppas alla sovit gott som vanligt.
Själv sov ja otroligt bra, va längesen ja gjort de känns de som :)

Hur som haver, idag blire ju Uffe ska ta halv fem bussen in,så de bli ju kul.
Åh, ja ha inte ätit än heller.. . Vet inte vad jag ska äta riktigt, men de är väl bäst att jag gå å tame nått.

Drömde något fint inatt..
riktigt fint, inte vare snuskigt eller nått.
Utan en fin dröm.
Verkligen.
Du va me,
ja va me.

Nä, de va bara fint. :)

Menmen, bäst att ja spring å tame nått nu.
Annars blire väl ett jävla liv, haha!
Hare fint & kom ihåg att säga till dom ni älskar att ni gör de.
De är bara nyttigt .
Många kyssar, (till dom ni verkligen tycker om) så ni int ba utnyttja eller nått....
Aja, resten gör ni va ni vill!
Men såra ingen.
Puss på alla,
hare fint!


kmr ni ihåg mej i brunett?
HAHAHAHA!
Passade mej inte, verkligen inte.
Säg va ni vill, men ja stå fast vid min åsikt. ;p

HAhahahaha, se ut som en kines.
"mamma, jag behöver faktiskt en bikini"
- Marielle 4år.

Hohoho!

haebra åter igen, ta hand om varandra
pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0