If you see the stars I wonder are you thinking of me?

Sitt jag här igeen.
Nä, är fortfarande hemma.
Ont i magen oså än, vilket inte är kul.
Aja, men hoppas de är bättre med er iallafall! :)


Har faktiskt börja kolla lite efter sommarjobb, behöver inte vara nå mkt men bara så att man få ihop nått litet.
Så kanske planerna kan gå i land som jag & anna vill göra? :) Fyller ju 18 precis när sommaren börjar så jag hoppas verkligen att de går bra! :)

Igår fyllde lars-tore år, så vi for dit (min farbror) träffade tokkusinerna, åt tårta & gofika! Tyvärr mådde min mage inte så mkt bättre efter allt de goda, menmen.


Imorron måste jag väl fara till skolan, de är trafikant första ggn för terminen och antar att jag måste dit. Eller, jag vill dit eftersom de är första ggn osv..

Funderar på att höra med anna om vi kanske kan hitta på något i helgen?
Kanske paradisbadet, eller va säg du bruttan? :)

Men nu ska jag gå & tame nått.
harebra, puss



& R, vem äru? Tell me! ;p


Kommentarer
Postat av: Anniie goolddiiggeer

Hoppas de bli så att vi kan fara i sommar :D !



hoppas magen bli bättre snart :)



haha lät inte helt fel :D

2009-01-14 @ 13:02:31
Postat av: R

Lycka till med trafikant-utbildningen och i slutändan körkortet.



Vem jag är? Bara en vanlig fegis ^^

(tror fortfarande inte att vi setts, så du behöver inte kolla i buskarna)



Kram på dej! ;)

2009-01-15 @ 01:30:55

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0