I'm gonna survive, I'm gonna show you.

gokväll allt folk!

ja, ja vet då inte vad jag ska säga riktigt.
Eller skriva mer bokstavligt talat,
livet leker då inte . Imorron börja skolan, ska till läkarn imorron, på lördag Annika's begravning.
INGENTING att se fram emot.
& kärlekslivet suger, för killar suger. Alltid samma visa "hej, kul att ses, saknat dej." Tar några timmar, de händer saker, sen ungefär "åh, tack. Snart kmr min flickvän hem, så du var bara min reserv. Ha ett bra liv" sen skiter fullständigt i hur fan man må, haha. Och nej, jag har inte haft "sexuellt umgänge" med någon, men saker ha hänt.
& just att man själv tror att ja, de kanske blir nått? För att man vill så gärna?
hahaha nä, alla är exakt likadana. .

Aja, idag åkte jag lite skidor (orkade inte gå ;p ) å de var rätt så jävulskt kallt!
Hahahaha, höll på å frysa in ansiktet efter någon liten km ;p, å ja ljuger inte!
Sen sett på de vanliga One Tree Hill & Las Vegas som alltid är lika bra! :)
Försökt göra lite skolarbete idag också, gick väl sådär.
Men satt ändå otroligt nog inte på varken apberget eller msn eller nått, men ändå gicke inte perfekt.
Förstår inte vad som hänt med mej, menmen . :)

&
du, du är nog ingen speciellt bra vän.
2 av dom som är mina bästa är då Anna & Patrik,
tack för de ni säger å gör. :)
I'm a pain in the ass right now!

hahaha, menmen. :)

Hursomhelst, så ska ja gå nu,
men ni få ha en fortsatt trevlig kväll. :)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: R

Fortsätt kämpa, snart får du din prins. Alla killar är inte så dåliga. Vi finns men vi är få.

Kram på dej!

2009-01-07 @ 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0