learning to live again and it killing me.

gokväll gott folk! :)
Haft en bra dag?

oj, va kallt de varit idag!
- 21 grader i Vännäs, usch! Tur man knappt är ute näre är så kallt.
Men, vi ska ju till Jokkmokk med klassen den 4/2 - 7/2 och där äre visst -40 .....
Säger bara YES! så skönt, eller inte.
hahaha, nämen de bli nog kul där. Ska på Jokkmokks marknad & sen se ishotellet.
MEN, ska åka buss första dagen 60 mil, sedan ska vi sova i Kiruna där vi också ska se Kiruna gruvan, sen dagen efter beger vi oss upp till Jokkmokk där vi ska sova på en gymnasieskola, så kanske träffar nån finis?
haahah, jaja de bli nog spännande iallafall!

 ishotellet

Ja, idag hade jag ju trafikant för första ggn.
Bli ju spännande dehär, men lär väl sitta å gråta när jag ska köra med lärarn! ;p
HAHAHAHAH
har ju aldrig kört förut så! Förutom 1 ggn med pappa, men de gick väl inge vidare tog typ 15 minuter innan jag ens tog mej från gårn, om inte längre. Menmen, körkortet ska jag fixa ska ni se! :)

Nu kommer jag till en fråga till Mr. R, haha!
Vart är du ifrån? Haru nånstans där man kan kontakta dej? ;p
Eller ska ja behöva leta i buskar? ;p

Aja, nu ska jag fortsätta se Unga Mödrar
men hare så bra allihopa & hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! :)
puss





Kommentarer
Postat av: Anna

ja har stått där is hotellet är på sommaren ;D haha fattaru? :p

2009-01-15 @ 19:55:09
Postat av: Mr R

Tror de kommer gå bra att köra. Allt är inte lätt från början, men ger man de lite tid så ;)



Nä jag gömmer mig inte i några buskar.

Du har ju addat mej på MSN redan så... ;)



2009-01-16 @ 01:23:07

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0