Let me be the one to give you everything you hope and need.

Mina föräldrar har nog de hettaste tempramentet man kan hitta?
jag säger bara de, harregud.

Nu äre ghost whisperer på tv, men tro ni ja kan se de? Nä, för mina föräldrar se på ANTIKRUNDAN... Och ja måste säga, de är nog bland de tråkigaste programmet man kan se? Tänker bara på söta gubbar å gummor som sitter på nå ålderdomshem å tittar på de & skrattar ikapp. Haaha, men mina föräldrar tyck väl de är kul så, kan ju bara betyda en sak eller? HAHAHA, nä skojja bara.


Aja, trafikant gick nästan riktigt bra idag. Hann med rätt mkt faktiskt & ja fattade allt av de lilla han sa om körning i tätbebyggt område ( eller vare kallas ) hahaha, hade suveräna svar på frågorna också! haha, eller inte ;p

Jag har blivit en riktig "sucker för kärlek" hahahha eller de ha ja väl alltid varit, men de är fan asmkt nu... ;p

På samhälls idag såg vi nån dokumentär om krig å media, säger bara så jävla sjuka människor de finns..
förklarar filmen en annan dag, men säger bara fy.

& började skriva som ja sa tidigare på en uppsats om rasism, så hoppas de bli bra nu! :)

Men ska gå å fika nu,
men vi hörs.
Sovgott & ta hand om varandra.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0