min pojkvän, hahaha

När jag var på middag hos min faster&farbror i torsdags, så frågade min faster vad min framtida kille skulle ha för egenskaper. Så, då fick jag tänka till lite.
Men jag kom fram till dehär, hahaha! :D




1. Han får gärna se bra ut!
2. Vara snäll & ärlig
3. Ska kunna lita på honom
4. Omtänksam
5. rolig
6. Gärna kunna göra nya saker, alltså vilja göra saker tillsammans
7. Vi ska kunna umgås med hans & mina vänner, kanske inte samtidigt men åtminstone så man då få känna varandra, haha.
8. Vi ska trivas tillsammans
9. Kunna ta ett nej ibland, acceptera varandra.

Sånt är väl inte så mkt begärt?
1 punkten, är inte viktigast. Men, oftast de första man tittar på först. Som gör att man bli nyfiken.
Mena, han kan se ut som själva prinsen men kan vara en skitstövel, då äre ju inget & ha.
han kan även se medelbra ut och vara världens underbaraste.

Nä, tro, hopp & kärlek de är viktigt.
haha, då vet ni. Ha inget å göra just nu, haha.
Men om man gör en liten lista, så ska man inte helt å hållet efter den.
De viktigaste är att de känns helt rätt, o att man inte vill vara med någon annan än just han, man vill vara i närheten av honom hela tiden, höra hans skratt, titta in i hans ögon å bara känna kääärlek.

Aja, nu ska ja nog hålla tyst om sånt här ;p
Men vad kan jag säga? Jag är en sucker för kärlek, å de vet nog dom flesta som läser min blogg vid de här laget ;p

harebäst!
många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0