obladioblada life is like hallelujah?

hm, ja den här kvällen ha ju varit som den blev..
Mest legat å skruvat på mej hela kvällen, precis som hela dagen.
Ha såklart sett 90210 såg även en bit av idrottsgalan där Björn & Robert Gustavsson var med, kan man ju inte låta bli att skratta! Sen såg också "Djurräddarna på Nya Zeeland" , man få då nästan bara gråta där varenda ggn.
Fick mig ikväll att börja tänka på en vän som jag gick bort för 3 år sen ungefär, hade haft honom sen jag var 7-8år, till jag var 15,5 år. Har så dåligt samvete så de är inte sant, ligger på hjärtat hela tiden... Förlåt, de säger jag nästan varje kväll för jag känner sån skuld.. :/ .. Borde tagit bättre hand om en sån vän..



Morgondagen får utse hur jag gör, ser rätt mörkt ut just nu.. Är rätt less på att hela tiden skare va så förbannat.


Menmen, ska försöka ta mej till sängen nu lika bra de,
slipper man tänka på exakt allt .
Gör bara ont överallt.

Gonatt allessmmans.
sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0