This time I wonder what it feels like.

tjohej!
Äre bra med er denna kalla kväll? :)

Jag sticker knappt huvet genom dörren,  men ändå när man drar in luften blir de typ is i lungorna...
hahaha, nä men tänk dom som bo på nordpolen? hur lever dom egentligen? Dom måste ju ha lungor av eld eller nått som bränner ner isen..... Tänk alla kläder dom måste ha på sej också för att kunna hålla värmen, men en sak har jag ändå alltid undrat, undra om dom fryser ändå?
Och, tomten bo knappast där (förlåt alla barn) men, om han gjorde de sku han definitivt ha behövt mkt mer kläder.....
hahaaha! Nämen seriöst så måste jag nästan säga att jag beundrar dom som bor där! :)
Här sitter jag å klagar på 20 - grader, medans dom ha 50 - grader.. Eller mer!
kallt?


Aja, de var iallafall bara bra hos mormor.
God mat & fick se One Tree hill och Las Vegas innan vi for hem, precis lagomt till 90210.
Älskar väl ungefär alla serierna, hahaha. Killarna i varenda av dom där är ungefär underbara eller så löser sig allt på braiga vis å alla bli lyckliga, alla få va me den dom tycker om osv, allt funkar om ni fattar? ;p
Och jag vet nu är jag där igen... "Lovesucker"
hahahah men ja kan inte låta bli!

Ha nån sett programmet om djurräddarna på Nya Zeeland?
Har börjat titta på de, riktigt jävla sjukt hur man kan behandla djur sådär.
Man bli bara tokig av de, sa till mamma att jag nästan skulle vilja bli en sån där som hjälper till.
Men hon sa att jag aldrig skulle klara av de, hahaha de stämmer nog!
Men de är ju bra att de finns dom som göre. :)

Sen om ni vill skratta liiiite.
Så ska anna ha en dejt imorgon!
Wihooo! (
menar inte att ni ska skratta av att de är löjligt, utan att de är gulligt!)
Dessutom så är de lite filmaktigt, jag får inte berätta varför.
Men anna du kanske vet vad jag menar? haha. :D

Jag vill också träffa nån!
dela med dig!
Inte av han kanske, men nån! :D

men nu ska jag kika vidare å tänka på mina eskimåer.
haresåbra,
puss å kram


btw, du är lite intressant.
Bara så du vet. :)




Kommentarer
Postat av: LEDSEN SKITUNGE

finns int4e tomten ?? :O :'(



hahaha , iknow , it's like i'm in a movie ;D

2009-01-05 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0