vill du behandla mej som skit? visst, okej för dej de. Men helvette va sårad man blir.

Är inte glad nånstans just nu, är så förbannad å ja ge fan i om du läser de här eller inte, hoppas du tar åt dej isf!!
Först, 2-3 veckor före nyår så vare " åh, mamma sku bli jätteglad om du kom & ja med för den delen" hmm..
Sen blev de tjafs på jul, sen dagen före nyår " skulle du komma imorron?" Jag skrev jag vet inte ,osv. För ja hade varit lite dum, " jag skulle bli glad om du kom" ungefär så lät de. SÅ, ja kom tänkte att visst kan ju vara kul å träffas!
Sen händer saker, du säger saker, jag säger saker, men du säger saker som tex. " vill inte vara mer än två milimeter ifrån dej" & "de var han som sa att jag sku göra de" ungefääääär exakt jävla så sa du. Jag ville inte stanna för att jag inte ville ha sex, du sa "jag vill visa att jag inte bara vill ha sex med dig" .... Hur fan ska ja tolka allt?! Du säger att du har pratat om mej med din vän? Att vi ska fara till fjällen i sommar "jag vill inte fara med nån annan än dig" Äre sant? eller vad? båda låg å grät , på nyårsafton! & de värsta ha tamefan inte ens kommit till saken än! + att åååååh. du är en jävligt bra spelare, bli skådespelare kanske? du kan ju både gråta, ljuga & kyssas men inget är nått så varför inte bli de? om ingentign ändå betyder nått? Själv sitter jag full som nykter å säger saker, som är SANNA, för jag säger bara sanningen.
MEN, då äre ju så här att dagen efter så äru i stort sett kär i en annan, du säger " jag var bara med dig för att hon va där å han va där. Sen hade ju du inget å göra." FYFAN säger jag bara! De sårade så jävla mkt ska jag tala om för dej. Sen är jag visst inte din vän heller, men sen säger du i nästa sekund att de känns bra när jag är nära men de gör ont när jag är borta för jag är för långt borta? Hm, men bästa vänner dom ska känna varandra utan å innan, ska inte kommentera dedär men. Tror så alldeles för mkt bra om dej, även fast jag vet att jag inte borde. ..... Mitt hjärta orkar inte mer, psykiskt. Eller hur man säg . Trodde aldrig man skulle kunna säga sånt, men själv så håller jag mig till sanningen, å ja förstår inte varför jag inte lyssnar på mina vänner nån ggn som säger " Gör de inte Marielle, du kmr bara bli sårad" men ändå så gör ja de? Förstår inte varför egentligen.. Men, om jag bara är din reserv så dra åt helvette.
Folk säger att när man är full så säger man sanningen, då vågar man. Men de är nog inte sant i ditt fall, du säger så mkt. Dagen efter så äre booooorta..
Kan inte förstå varför jag ens försvarar dej inför dom som säger att du bara ska såra mej, kan inte ens förstå de.
För jag verka totalt göra bort mej. Men hoppas du bli lycklig hörru, för du ha då gjort mitt jävligt mkt mindre bra nu. Självrespekten ligger på 0 just nu, tack så mkt J.
Pratade med maria om de här idag. Hon är en av mina bästa vänner, fick ju till o med vara tsm med dej även fast de som hänt mellan er. Hon sa att vi var rädda, för vi har sårat varandra. Då, fick ja fundera.. När sårade jag dej sist nu genom de här 7 månaderna? ..
nä, de gör grymt ont ska ja säga. Verkligen.
menmen, lycka till me bruden din som kmr hem snart. För jag var ju ändå bara din reserv till hon skulle komma hem....
så förlåt för att jag kysste dej den kvällen å sa dom sakerna jag sa , för jag ha fullkomligt gjort bort mej. Även om jag inte sa något "farligt" så sa jag ändå saker, som råkade vara sanna.. Men what do you care? .
Du skrev till mej för ungefär 1,5 vecka sen. " If u care you didin't let me go" då sa ja " I care" , sen saru att jag redan låtit dej gå? Ska säga dej att de va du som sa åt mej att låta dej vara den veckan, du som ville skita i allt. Så, I didin't let u go, you wanted me to go.
Nä, undrar bara när lögnerna ska ta slut å du ska stå för de du säger.

Förlåt, men blev tvungen att skriva av mej de mesta jag kunde, är på hetvarv just nu
Ingen bra dag.

TACK äntligen skrivit av sej lite.
Men är bruuuusande förbannad....


(ursäkta mamma om du läst de här å alla svordomar, haha. Men är man arg så är man. )


Kommentarer
Postat av: mammi

ja lilla gumman. Om du kunde förstå, å få det i ditt huvud att du ä en toppentjej. du kommer att möta den där söta killen som är snäll och omtänksam och som bryr sej å håller sej till sanningen. villken tur att du kom hem på nyåret. Tänk framåt och sporra dej själv att du är bäst och att han finns därute, ge dom bara en chans. kram

2009-01-09 @ 22:28:32
Postat av: mammi

Försök förstå vilken go tjej du är. han finns därute, den där snälla goa omtänksamma killen. Gå vidare och peppa upp dej själv. Du har många som tycker om dej. Jag är glad att du kom hem på nyåret jag va allt misstänksam, men jag hoppas du går vidare å ser fram mot sommaren det gör jag kanske du å jag kan gå på puben Jim få vara vår schaufför haha. kram Älskar dej

2009-01-09 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0