You are just to good to be true, I can't take my eyes off you I just wanna hold you so tight.

hello alla människor!
Ha ni sovit gott?
Min natt va sådär, är verkligen skiträdd för att sova.
Är rädd näre bli mörkt, tro alltid att varenda ljud är nån som kmr.
Sen när jag fick höra om inbrottet som va bara en bit från där ja bo, så blev ja ännu räddare.
Varenda bil, varenda sak som bara låter så bli ja verkligen rädd. De är skitlöjligt, men ja så äre.
Vet inte varför de blivit så extremt. Hursomhelst, så somnade jag till slut vid kanske halv 1. Sen klockan 2 så började bara diva skälla, högt å mkt. Men jag tänkte som inte påre, utan jag gick upp och gick till hon i hallen och hon ville ut & hon gnällde. Men tog med henne in på mitt rum iställe, sen vare som att ja halvsov och ja börja tänka "skällde hon verkligen?" de kändes lite som ja drömt om ni förstår hur ja mena? Sen hörde ja som att de lät som att nått gick utanför mitt fönster å blev verkligen rädd... Så, så modig som ja va? hahaha, så ställde ja mej upp å tänkte kolla ut genom en liten springa i persiennen, vilket ja gjorde å fick då hjärtsnörp!! Såg en stor svart sak nästan precis utanför fönstret, gud.. så, skyndade mej att springa till tv-rummet där ja sku kunna se lite mer å då fick ja lite mindre hjärtsnörp, de va nämligen 3 stycken rådjur som gick å smög precis runt mitt fönster å ena bankade typ huvudet i väggen, hahaha. Aja, rädd var ja hursomhelst, men sen dum som ja är .. Så tro ja att de ska ändå va människor runt huset, men hur som helst så somnade jag å de va rätt mysigt att se alla 3 rådjur smyga runtomkring utanför fönstret i månskenet. :)

Nu till något lite roligare att berätta, HAR NÄSTAN AC/DC BILJETTER NU!
Vet vilka jag vill ha, men antar att vi måste ha billigare men dåligare platser?
hahaha, aja vi se väl hure bli med de, men ikväll så vet vi hure bli!!! :D


Hörde något riktigt smart på tv idag,
en liten pojke som sa så här;
"
De finns bara en som är den rätta, du kan inte ändra eller hitta 2 eller 3, de finns bara en.
Mister du den så kommer du aldrig få uppleva äkta kärlek, du kanske kommer vara kär men aldrig kunna påstå att de är bättre än den "rätta".. "
Sen sa han nå mer också, men ja va helt inne att sitta å gråta, hahahaha.
Nämen, de handlade om en tjej som hade haft cancer men överlevt men hon hade aldrig vågat visa sitt bröst där hon hade ärret för sin man (dom hade varit gifta i 14år), dom hade inte haft nått sexuellt umgänge eller nått.
Sen till slut så fick dom ställa sej nakna mitt emot varandra bakom ett skynke å berätta vad dom tyckte om med varandra, men hon vågade inte ta av sej bhn för hon trodde att hennes man aldrig skulle vilja ligga breve nån så äcklig..
Men han sa att de är ingen fara, har sett dej näru mådde som sämst, visa mej ärret nu. Sen gjorde hon de, å båda stod å grät å hennes man va så söt å hon va så söt, å ja..
Äkta kärlek de va vare va, önska ja oxå fick uppleva de nån ggn.



"You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived.
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you. "

Och justje, idag äre ju en historisk dag för att Barack Obama går in i presidentrollen i USA, så hoppas allt gå bra för han å alla andra.
Tror han blir 1000 ggr bättre än George W Bush, menmen de få väl även tiden utvisa.
Aja, återkommer om de! :)

Ska nog hoppa in i duschen nu innan One Tree Hill & Las Vegas,
men kanske skriver en rad sen.

Va rädd om varandra,
puss .

Kommentarer
Postat av: AS TAGGAD BRUUD!!!

AAACCCDDDCC SNART KOMMER VIIII :D :D :D :D :D :D :D

2009-01-20 @ 15:27:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0