18 ÅR IDAG!! ÄNTLIGEN! :D :D

wohooooo, nu ja ja 18 ÅR!!!
Håller med jolin, man växer mkt under den här natten mellan fredag-lördag!
HAHAHAHA! :D

Imorse fick ja en super mega kamera av mor & far, en digitalkamera, 24x zoom, 12,2 megapixel osv.
Är supernöjd! De är en kamera ja vela ha länge! :D Sen fick ja såklart tårta, men blev fil för min del. Min mage är lite dum idag, men de gå nog över! Ikväll blire DROSKAN mina vänner!

Men nu ska ja gå å fira min 18års dag!
BARA ATT KOMMA!

harebra, hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: meeriah

jA MO HON LECA JA MO HONl EVA JA MO HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR JA VISTA SKA HON LEVA JA VIST SKA HON LEVA JA VISTA SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR.



ETT FYR FALLE LEVE ÖF marielle HON LEVER hura hura hura....WOOOHOOOOO ;d

GRATTIS GRATTIS GRATTIS FRÅN B

MAN SE INGE NÄR MAN SKRIVER SÅ DE KANSKE ÄR FEL STAVNING HAHAHA ;P

HOPPAS ATT DAGEN BLI UNDERBAR <3333ÅDE MEJ & AGNES!

2009-06-13 @ 11:51:58
URL: http://meeriah
Postat av: Ida

grattis gumman

2009-06-14 @ 19:54:03
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis grattis :) stort med myndighet

2009-06-15 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0