hejsan bloggen!

GUD SÅ HÄRLIG DAG DE VARIT IDAG!

Satte på stereon på högsta volym, öppnade fönstret å gick ut, så de blev party på min gård!
Nog för ja rensade ogräs, men de visste ju inte alla andra om ;p

Som sagt, en varm dag hare vare.
Försökt sola lite men ha inte riktigt tålamodet att ligga stilla hela tiden, måste röra på mej!
+ att jävla förbannade kryp!
Hursomhelst, fick de mesta gjort, dammsugade inne också duktiga marielle :)

Mor&far kom hem å ja kikade på älskade beverly hill (eller hure stavas) ha börjat tok kika på de programmet igen, tokigt!
Men måste säga att de är grymt bra ändå! digga de! :)
Sen for ja å mamma till tavelsjö, körde (ville så hemsk gärna köra, å köpa morötter, gurka å dipp!) så de gjorde vi såklart. :) Så, körde hanna, nina & raoul hem till norrby mina första åkare förutom /mamma/pappa å en ggn mormor/maria & kenneth! Men de gick då bra tyckte ja :)

Gjorde i ordning min dipp, skärde mina morötter/gurka, ställde in i kylen å väntade på the bachelorette sku börja, så gick ut en stund, å mamma bjöd mej på en drink me vin å nå annat, riktigt surt vare iallafall! Rätt gott om man tyck om surt, men ja tyckte de va surt, haha ;p Aja, sen promenarade ja in å såg mitt älskade program!

Aja, men nu så sitt ja här å känn att ja ska göra nån nytta?
haha, men ni få ha en bra kväll å sov gott!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0