IMORGON DÅ JÄVLAR ÄRE 18 SOM GÄLLER!!!

hej på er!
Var ett tag sen ja skrev nu igen, men ha inte riktigt haft tid.

I måndags blev de vännäs efter skolan, jag, jolin, louise, linn & tina kikade på brännbollen på badet.
(ja, lollo & jolle va ju me där förra året å vårat lag VANN!) Men iallafall de va trevligt å blev några öl också, ej många eftersom de va ju skolavslutningen dagen efter, haha. Aja, tisdagen vare i stort sett ba ja, linn & jolin som klätt upp oss. Vi va så fina, Louise också så klart fast hon hade blomman i håret. Nä, vi hade nå lekar o grejjer... Jättekul.
Hahaha, iallafall klockan två kom pappa å hämta mej, sen vare SOMMARLOV!
Tisdagen blev en lugn kväll eftersom smällen sku komma på onsdagen, hahah.
Så, onsdagen kom å min kära kusin Nina tog studenten! Hon va så fin & glad, kände mej lite avis..
Menmen, nästa år då äre min tur! (; Pappa for upp te jobbet efter en stund, ja å mamma tvär for till strömpilen å köpte lite.
Sen, for vi te nina å fikade en snabbis, sen hem, duschade, gjorde mej klar sen mot stan igen å träffa brudarna!
Jag, lollo & jolle for till deras vän Björn, där vi körde ölspelet med han å nicklas (?), gick ju sådär.
Menmen, kul vare! Sen vare studentfest på andra sidan vägen, haha.
Nä, kul hade ja! Sen begav vi oss mot stan, mot tivolit. Som dom hade börjat packa ihop till min & jolin's stora besvikelse!
Men, vi fortsatte kvällen. Träffade så mkt trevligt folk, jerre (linn's pojk) skjjusa runt ja, linn & jolin hela kvällen i stort sett, haha stackarn.. Men, ja fick ihop nå öl till också, hade dessutoms tina's studentmössa påme hela kvällen så de flesta trodde att ja tagit studenten! HAHA! Nä, som sagt. Träffade så mkt trevligt folk, hade så kul!
Måste säga att de va en av de bästa kvällarna på länge, haha!
Träffade ju rickard & varjo också,
finpojkarna! Ha inte träffat dom på länge, kul vare!


Pernilla, Jolin & jag!

Vid 2 så kom min kusin ut från x3m, så träffa hon.
Vi sku åka hem me hennes syster (min andra kusin) haha, så de gjorde vi.
Va hemma vid 3 tiden.
å nina avslöja att hon ska ta me mej på sommar droskan imorron...
Hjälp.. Känn mej lite nervös,
men samtidigt IMORRON ÄR JA 18!!!
Känns såå jävulskt bra!!

I torsdags (igår) blev de mest en lugn dag,
mådde inge bra kan ja säga, tro ja sov några ggr under dagen,
försökte äta lite. Sen tog ja me mej diva å gick å fika hos nina,
de blev tårta å bullar! Riktigt smaskigt! :)

jaja, nu ska ja göra de lite vackert här hemma.
men kanske skriver sen,
hare toppen idag!
hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0