sommaren är kort, de mesta regnar bort, men nu är den här!!

Aldrig ska ja sluta älska dig,
du är allt jag har å allt jag ber om
hoppas, tror och vill att du ska finnas där för mej,
såsom jag finns där för dej!

- låten ja haft i mitt huvud halva dagen! ;p

hej på er!
Ojoj, nu hare varit tokiga dagar.
Hoppas ni haft toppen! & att ni hade en riktigt trevlig midsommar! :)

Min midsommar började me trevlig middag med familj å släkt.
Mina kusiner å farbror här i byn då, å mor&far. :)
+ jocke, raoul. Riktigt trevligt!
Blev kubbspel å god mat. :)
Sen for jag, nina & raoul till vindeln,
där käre magnus väntade! Efter de till abborrtjärn, å ja partyt började,
inga va där när vi kom, men sen flöda de ba in! hahaha ;p
Träffa massa folk, å lilla louise! :)
nä, de va en riktigt trevlig kväll! Hoppas på fler ggr! :)
Peter hämta oss, sen va hemma kring halv tre tro ja,
sen sooova.

Igår, (lördag) vaknade ett, å mådde så jäävulskt äckligt dåligt, å snuskig kände ja mej.
hahaha, så tog en dusch, sen vare bara att börja planera. ÖRTRÄSK DANSEN!
Sluta me att ja låna ut tältet å fick skjus hem av snälla snälla pojka. :)
men vi fick sätta upp de, enda tältet på hela himla örträsk, men de va fint!
som vanligt, först på plats nästan. åkte dit me louise, sen va jolin & pernilla där,
vi börja sätta upp tältet, men fick inte va där vi planerat, så vi fick flytta utanför själva "parkeringen", haha.
Börja om, en gubbe kom fram, me kamera. "nej, tidningen!" hahaha, så börja han ta kort å himla ja..
hahha, så tidningen på måndag! Västerbottens folkblad, hahaha ;p
han skratta då åt oss en del kan ja lova men, ah..
http://www.folkbladet.nu/?p=149237
- kika där, finns lite där!

Men, kvällen i örträsk va riktigt trevlig!
Blev dans, å lite annat! Sista kvällen me linn innan hon far till norge!
I 5 veckor, ojoj.. Hoppas du fåre bra linn! Vi kmr sakna dej! :/ :)
jaja, så min helg ha vare toppen!
Idag blev de 65års kalas,
så for till Västamarken vid hörnefors,
tårta å god mat! Blev en liten tur ut till havet också, riktigt härligt! :)

Aja, nästa helg blire övik.
Skippar wheels i år!
INTE MENINGEN!

ha en bra kväll allesammans,
puss å gonatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0