åh inatt inatt äre du äre jag, så bara kom och ta!

heeeej!
äre kanonbra mer er ikväll? :D
Med mig duger de, haha.
Upplevt bättre kvällar, nämen så här äre.
Att idag hade jag verkligen en dag som var toppen! Va på bra humör även fast förkylningen osv..
Sen VIPS så på André's lektion så blev ja typ magförgiftad.. Nämen, fick så ont ända upp till hjärtat, kunde knappt röra på mej, började svettas, trodde att min dag var kommen, haha. Nä usch, så ringde mamma och hon sa att hon skulle fixa en skjus åt mej från Rödåsel så jag kunde åka den bussen hem, och som tur är har man snälla grannar så de kunde jag göra! :)
Har blivit bättre nu, menmen.

Imorgon äre frilufsdag i Agnäsbacken, men jag ska åka pulka med linn.
Kanske någon fler också? haha, nämen få väl ses vad som bjuds på.
Tänkte nästan vara hemma, men då säger dom att om man är borta imorgon äre som 4 idrottslektioner som man får frånvaro på, så de va bara att komma på andra tankar!

Ha iallafall suttit med skolarbete nu en stund, känns rätt bra för de är nästan klart.
Skönt!

Aja, men nu ska ja göra klart de.
Harebra, puss å hej!




you are my everything, I want you by my side all the time...

Kommentarer
Postat av: a nn nnn aa aaa

hahaha men söt :D du ska inte dö än ju :O

2009-03-17 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0