helvettes morgon.

SÅ FÖRBANNAD SÅ DE ÄR TAMEFAN INTE SANT!
Dra åt helvette!
åååh, meeen!
Bättre vänner ha ja så ja håller mej nog till dom.

aja, men nu äre så här att vi ska inte vara arga idag!
så, hoppas allt är toppen med er!

Själv ha ja sovit rätt gott iallafall,
vaknade på en bra sida vilket som for bort som satiken.
Nä, är lesslessless.
Tacka för praktik, lov å sommarlov snart.

Vid 12.10 börjar min körning och håller på till 14.00 eller nå liknande,
spännande! Är faktist taggad på de!

Menmen, nu ska ja forstätta skriva min uppsats eller va man ska kalla de.
Om de rocker band..... - AC/DC!
woho!

ha en bra dag, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: annapanna

Du måste berätta sen!! :)

2009-03-24 @ 14:17:46
Postat av: Anonym

jag saknar dig det bränner i hjärtat varje gång jag tänker på dig du var det bästa som hade hänt mig,

2009-03-24 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0