hey makarena, blablabla.

- så förbannat less!
   Försvinn, försvinn, försvinn..
Kvällen ha ej vare bra, + att fick just syn på nått "jätteroligt"..
Varför ens kolla min apa? .. Dra åt h-vete......

Aja, min dag va rätt bra tidigare.
Va hos tandläkarn & sen åt ju ja å maria på tre kronor.
Sen vare trafikant, gick ju relativt bra.
Hade om bilen, under huven. Förstod inte så mkt, men efter lektionens slut så hade lite grann fastnat iallafall, haha! ;p
På tisdag ha ja ju min första körlektion me skolan så de bli ju intressant!
Är lite småtaggad ändå. :)

Imorgon äre trafikant och sedan UF-mässan från 13.00 till 13.45 typ, haha.
Sen få ja väl se om maria är i stan eller om hon är hemma, annars så raggar vi!
haha, nämen..
Är inte på bra humör, nejnejnej.
Och robert min finaste älskling på Värsta bilförare fick åka hem, nejnej!
Aja. ÅHÅHÅH, ha nå problem ikväll.

Och du är helt förändrad..

Men ska gå nu, få se om ja lägg mej eller va ja hitta på.
hare galant!
puss å hej.



All I need is just you,
please.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker Marielle! Det är länge sen vi pratade men jag vill att du ska veta det. Saknar allt vi pratade om och allt sånt också. Aja, kram!



/ En kille

2009-03-19 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0