I'm homeless without you're love.

Hej allesammans!
skrev inget igår, för att ja orkade inte. Va inte ens inne på datorn, såg på "Sveriges värsta bilförare", hahaha!
Älskar verkligen de programmet, finns nog inge annat man skrattar så jävulskt åt! ;p

Men sen fick man höra rätt mk skitsnack också igår, haha.
Allt är bara bull, bull, bull.
 bli ba less.

Sen vill ja tacka, haha! P, J & V (ni vet vilka ni är) som höll mej sällskap me trevliga sms under hela gårdagen å dagen före de, på kvällen. De behöves & speciellt tack till dej min älskade vän, du är alltid där å stället upp! Oavsett tid, eller vare gäller. Någon dag ska ja verkligen göra något riktigt bra för dej! :)

Ojoj, känner mej rätt duktig faktiskt.
Igår bokade ja in ALLA mina körlektioner.
Min praktik börjar ju vecka 20, så de gällde att klämma in dom så mkt som möjligt.
Ja sa då de till kenneth "du kmr ju få vara med mig hela dagen! Kul eller hur?"
då börja han fnissa, hahaha! :] Nä, nu ska vi inte prata mer om de.

Men apropå nå viktigt, igår vare torsdag den 12, alltså äre FREDAG DEN 13ONDE idag!
Huvva säg ja bara, ja tycker inte om de. .
Är orolig hela tin, väntar på att något ska gå fel.
Men tro ja blivit magförgiftad egetnligen, för efter ja åt godisarna så min mage håller nog på säga upp sej, helt ärligt. Tro ja..
Men hursomhaver, så va försiktiga & va rädd om er/varandra! :)

Ska kaaanske till maria idag efter skolan, men agnes är magsjuk & ha typ influensa så ja  vet inte om ja kmr, hahaha.
Tro nästan ja stanna hemma iställe och se på let's dance. Inte mitt favoritprogram, men tvn är ju heelt upptagen eftersom min mor se på de så då måste vi andra också se påre ;p
jaja, de bli nog bra vilket som!

Menmen, nu ska ja fortsätta göra de ja gör.
kanske skriver en snutt sen!
puss å hej.



you in my heart.





Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhhh hata den här dagen!! allt gå feel

2009-03-13 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0