Is this the time? is it now things start to happen?

- gokväll!

är på lite dåligt humör just nu.. Eller lite.. extremt mkt, ha fått så ont i huvudet av de så .
usch, fysatiken..
Hursomhaver, hoppas ni haft en bra kväll iallafall! :)
Och att ni ha vänner som inte behandlar er som skit emellanåt....

Aja, min kväll ha väl bestått av mat.
Tv (vänner & grey's anatomy), riktigt trevligt!
Tyvärr äre ju gamla avsnitt av 90210 så had ingen lust å se de ikväll.
Köpte 3 nya skor idag, ballerina skor! Riktigt söta, men funderar lite på storleken.
Had ju 30dagars öppetköp om man inte använder dom så de bli nog bra. :)
Är ju inge länge kvar av skolan för min del heller, praktik en måndag vecka 20-23 och vecka 24 gå vi på lov.
Woho! Fyller även 18år dåå! Bli en bra sommar hoppas ja på & hoppas att ja kan få mitt efterlängtade körkort också...
Och apropå de så ha ja min första körlektion med skolan imorgon! Är nästan lite taggad! :D
Önska mej lycka till! Hahaha, kanske råkar he sönder bilen.. Men de få dom leva med, haha.
Nämen de ska nog gå bra! :)

och på fredag blire grejjer, då blire att smaka lite ööl och lite annat smått å gott som rinner ne för halsen..
haha, ursäkta mamma för de men de är gott!
(ni förstår min mamma brukar läsa min blogg, så de gäller å passa sej.) haha, nämen!
De bli nog trevligt, fast de är maskerad gott/ont få väl se va ja bli. :)

Menmen, funderar på å lägga mej nu så den här ONDA huvudvärken kanske lägger av.
Och min ilska för den delen.....

hare toppen allesammans,
puss!




I need u.
Now.

Kommentarer
Postat av: Anna

va du på stan idag din skit?! :O

2009-03-23 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0