Jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns.

 hejhejhej!
sovit gott å så hoppas ja? :)
Antar att jag inte ska klaga på min,
men ja börjar sakna att sova breve någon.
Mina katter & hund är som inte samma sak, haha!
Nämen, de ä ju på gång nånting kanske? ;)

Jaja, hursomhaver.
Idag va ja ju hos rödis.
De va ju trevligt som vanligt, fick nå små galenheter på hon ibland.
Men de gick relativt bra! :)
Hon är söt & de är dom andra två med. :)
saknar annika..

Sen kom ja nyss hem från hanna, min kusin som fyllde 16 så grattis till hon! :)
Fick äta gofika & träffa kusinerna, inte så ofta ja gör de längre tyvärr. :)
Ida fyller ju också år idag, så grattis till hon med! :)

Måste också nämna en sak, jag älskar låten "Angels on the moon, med Thriving Ivory"
låten finns både på den här mp3 spelarn & musikvideon finns några videos neråt på bloggen här, haha!
Älskar den verkligen, texten är suverän och ja. haha, de va de! :)

Och nästa fredag är typ klassfest, med tema såklart!
Ond&snäll, eller nå sånt där vare!
Bli säkert trevligt! :)

men ska gå nu,
snart börjar beck!
och nu äre parlamentet å dedär andra på femman! ;D
harebra, puss!




När du sa det du sa, så trodde jag på dig.
När du tog min hand, kollade mig i ögonen och sa "det är dig jag vill ha, det är dig jag vill leva mitt liv med, du är den rätte" Så trodde jag på dig.
När du skrattade åt mina skämt, när du tittade på mig och log, så trodde jag på dig.
När du tittade på mig och dina tårar rann neför dina kinder och du bad om förlåtelse, så trodde jag på dig.
När jag frågade dig om allt var en lögn svarade du"antagligen vad trodde du?", då ville jag inte tro dig.
Mitt hjärta brast, en del av min själ försvann, men allt jag kunde få fram va "lögnare". Sen gick jag min väg.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack tack sötunge =)

2009-03-16 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0