You are my friend, a really good friend.

- hello again, nu äre morgon.
Tjoho säger ja inte iallafall, haha.

Gårdagen blev riktigt lyckad ändå, lite dålig morgon men de gick över å de pratades ut å saker blev till rätta, som de ska va! :) 

Sen så hade ja ju min körning!
Maria åkte me i baksätet, å satte på sig bilbältet..
Fick då inte köra på en bana med koner som han sagt, nej.. Ja fick köra efter vägen..
I början gicke ju lite dåligt, men sen fick ja ändå lite kläm påre där!
Höll iallafall på köra av vägen när ja sku svänga av den mot lilja igen..
Vågade inte titta nästan, hahahaha!
aja, men de blir bättre till slut :D

Fick beröm å ja blev glad. :D

Sen alla de som kommenterar min blogg,
me grejjer som ja vill veta vem de är?
skriv ba ett namn eller något, ja behöver ju inte kontakta er för de.
Men, som igår då had nån kommenterat å skriva något gulligt eller hur man ska säga,
vem är de? Sen den anonyma från förra veckan, vemvemvem?
aja, men nu ska ja fortsätta me de ja gör. :)

haretoppen!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Annapanna

HAHAHAHA skulle vela ha sett dig köra :p

2009-03-25 @ 12:38:02
Postat av: Anonym

Alltså, du måste förstå hur nervös jag är om att avslöja vem jag är. Och avslöjar jag det så kommer du ändå bara berätta för allt och alla, för så gör tjejer ;P haha! Men in due time så kommer du antingen lista ut det eller nått.. in due time! :)



/En kille



P.S Förlåt om jag har provocerat en nyfikenhet som säkert dragit dig till vansinne, för det är vad jag skulle ha blivit. Förlåt, men jag kunde inte hålla mig från att kommentera efter att ha läst din blogg ett rätt bra tag.

2009-03-25 @ 18:58:09
Postat av: anna

hahah oj oj oj :O

2009-03-25 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0