Cause we belong together now and theen!

- My life would suck without you!
  Kelly Clarkson

Gokväll alla!
oj vilken varm dag de var idag! :)
Så dum som jag är tog ja typ tjockaste kläderna idag.....
imorse vare nämligen riktigt kallt här, så då tog ja en av dom varmaste koftorna.. dum som man är! ;p
H
a ni nånsin känt att ni kan vara lite "äckliga" en dag? alltså, hahaha att de känns som t.ex. håret är fettigt, ha ni känt så fast de egentligen inte är så? ha då min dag varit, ha känt mej ful & snuskig hela dagen, hahaha ;p

Hursomhelst, de ha hänt mkt idag måste ja säga!
verkligen en dag man känt att jo, men livet leker . Nämen ni fattar? ;p
Före första så gick nationella talet i svenska riktigt bra, kunde prata utan att kika i papper så mkt, använde mkt kroppspråk, ögonkontakt. Hade verkligen ett bra tal tyckte jag, de kändes som mitt bästa de är året så, men va tror ni hanna säger? "du hade bra kontakt, du pratade bra, använde kroppspråk, men du få bara G för att du inte tog en egen rubrik, hade du haft de hade du fått VG" då blev ja smått irriterad, för till mej hade hon sagt att de gick bra me rubriken....
Aja, men de är väl bara å le å hålla med, va ändå glad över min insats!
Efter de blev de körning, mkt parkering, backa in, köra in, backa ut, på ICA, KONSUM och ålderdomshemmet's parkering, måste säga att de gick ändå otroligt bra!
Efter körningen så blev de lunch å åt me brudarna,
hade IV val trafikant, men hade annat å göra så gjorde de iställe. Vilket gick bra för honom!

Sen kom maria förbi och vi pratade ut lite,
tänker ju ej nämna va som hänt, men antar att en del vet de?
Hursomhaver så redde vi ut saker & ting,
tog en fika nere på byn.
& rätt som de va så stötte vi på Philip & B,
vilket va trevligt den korta stund de va. (min buss gick om 2min typ, haha)
men, ja. Trevligt! :)
Sen hoppa ja av bussen i stan å möter på en annan ja inte träffat på evigheter!
Sen sätter jag mig på bussen, sitter nästan (med gången emellan) en kille som lyssnar på hårdrock, flintis, skinnjacka, skinnkeps (lite udda stil om man säger så) haha. Inte min smak (han va inte så fin, inge illa nu..), men de kmr nu!
Vi både sku gå av på sjukhuset, så vi gå samma väg in.
Sen helt plötsligt kmr han upp breve mej "så du skulle också av här?"
jag helt förvånad säger ju- "haha, jo.." han; "jaha, ja trodde du va från Carlshöjd eller nått, du ser ut som en sån, INGA FÖRDOMAR såklart!" jag- "haha, nä jag är låångt från skogen så de är ingen fara, haha" han- "jaha, jamen va gör du här då?"
Sedan säger ja att ja ska hälsa på någon, och han säger nått om hjärnan å att han bor på hotellet,
sen fortsätter han prata men ja slutar lyssna men ser så himla glad å snäll ut, hahaahah!
Sen ska ja på hissen så ja stannar å han märker inte de, sen vänder han sig om vinkar å säger HEJDÅ!
Hahahaahahha! De va lite hemsk måst ja säga..
Jaja, hursomhaver så for vi hem,
å nu kom nästa överraskning.
En annan pojke, haha. :)
Nä, vilken dag å vilka små chocker man ha fått. ;p

Aja, imorgon äre nationella engelska,
även "sista" dagen i skolan. SKÖNT!
Ingen skola på typ 4-5månader, wohoo!
förutom avslutningsdagen då!
hahaha :D

harebra, en trevlig kväll!
hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: meeriah

vi fick ju skjus av B igår ;p

glöm inte de i nästa inlägg ,å tjiiliwippen

2009-05-09 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0