soooooommar!

nu är ja på rätt bra humör jämfört me igår måste ja säga,
haha när ja börjar tänka påre då smäller de, men nu ska ja ju int tänka påre!

Så, då börjar ja med att sammanlagt ha ja kvar 5dagar i skolan!
3st nu, sen praktik, sen 2dagar (eller de bli som 1, för andra dagen äre avslutning)
sen äre looooov! & ja bli 18 på lördag den 13, WOHO!
Däremot är ja lite orolig över va patrik ska hitta på, för ja..
han är lite lurig....
hahahah, aja :D

Så, nyss haft ett nationella.
De gick väl sådär, de va mer lite småkul. Haha!
Skulle diskutera nå saker, men ah ;p
Vi tre (ja, linn & sen tjejen ja inte rikrigt vet va hon het) höll i stort sett bara med varandra,
men de va ju så uppenbara saker så de va som inte nå speciellt me de, haha. :)
Idag äre ju lite sommarväder dessutom!
Kanske inte supervarmt, men solen lyser!
+ att om en vecka är ja på min praktik.
Så de känns rätt bra måste ja säga!


Sen äre kulturnatta, brännbollsyran (om ja hinner kolla), sen vare massa annat.
Få bara hoppas man få me sej nån å göra allt, haha!
Menmen, nu ska ja nog kila min väg.
Men, hoppas ni få en störtskön dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill följa med dej & det vetdu du vet vem jag är så kontakta mig isf..

om du vill gå på brännbollsyran & kulturnatta :D

missu

2009-05-05 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0