vill du låna mitt gummiband?

hejsan!
haft en bra helg?
känns de lika jobbigt för er med skola, som för mej?
usch, den här sist tiden är jobbigg..
nog för de här är som min "sista" vecka i skolan, vilket gör en dubbelt mer stressad, på sämre humör och man vill ba lägga sej!
Ha nyss haft spanska prov dessutom, måste säga som de är.
De gick åt helvette! Aldrig varit med om att ett prov gått så dåligt..


Min helg ha varit bra,
ha ju redan berättat om den. Men igår blev de lite rödis, å mitt msn funkade!
Woho! pratade med uffepuffe, min snälla fina vän. Han hjälpte mej! Tacka för de!:)
Kul att prata igen!
Sen ha ju vi dom andra som vännerna också,
som paaaaaatriiik! haha, sen ett nå fler, haha. :D

Aja, ska nog ta å göra nå nytta nu.
men magen är inte på min sida idag, ska nog operera bort den
eller kanske ja borde födas om på nytt? hahaha, nä ja ha ingen aning ;D

men ha en bra dag!
btw, ja ha blivit väldigt sugen på brännboll!
Flera stycken som man snackat me ha spelat brännboll, bli ju rikrigt sugen!

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0