30 november 2009 - de snöade hemma!

förlåt för värdelös uppdatering!
Önska ja kunde säga att ja ha mkt å göra på kvällarna,
fast de är sant iofs.. Men sen ha ja int orka sätta mej här framför
bloggen å skriva.

Jag skriver ju som inge speciellt,
skriver inte om mode, smink eller såna saker.
Skriver bara av mej å lite annat ibland.
Så tänker antingen lägga ner bloggen eller fortsätta på samma bana
kanske lägga till något om de som jag är intresserad av.

Ha hänt en del iallafall,
bland annat ha fina tobbe åkt till dom evigt gröna ängarna,
då hans ben inte höll iallafall, väldigt synd för han va en
sån trevlig och fin häst.
 - Men nu få han springa ikapp me Dacke iallafall.

 

Sen så finns de så mkt falska å jävliga människor här också i världen å
de ska vi inte ens skriva om här för nu äre annat som gäller!

De gå bara fint me pållen iallafall å allt annat.
är lagomt less på skolan, men så äre. Måste tänka att de är nästan
bara ett halvår kvar i skolan sen äre öveeer! wihoo!

Aja som sagt, ska förbättra mej eller lägga ner!
ni lär väl märka vilket, ska försöka isånafall me bättre uppdatering,
fler bilder oså. :)

Ha en bra dag allesammans,
pussss


Kommentarer
Postat av: MatsoO mannen

HEj! :D Jag brukar inte kommentera bloggar, men nu gör jag det! hiehiehehhehe



hoppas du har det braaaaaaaaaaaaaaa

2009-11-30 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0