ajajaj de bunkar och de bankar, ajajaj sen du lämnade mej!

Hursomhelst så är jag hemma idag..
Fortfarande förkyld, ha dessutom riktigt ont i halsen idag.
Men det kanske bli som så att först blire värre och sen blir det bra?
Få hoppas på de! :) Sen plus på allt det så har man ju fått de där förbaskade
värken i magen! Bli tokig .. Gå ju knappt sova på natten. Huvva.

Lite lessen är jag ju för att jag är hemma för att idag skulle vi ju ha
middag på skolan med klassen.. 3 rätter fast från olika "länder" kommer bara
ihåg efterrätten glassbomben nu men de verkar riktigt gott! Men hoppas
att dom få en trevlig kväll med mkt goda saker!

 - mmh!

Själv så ska jag väl fixa nå arbeten nu (kan knappt sitta här men de måste göras! Bara att ta riskudden på magen så skare nog gå..) sen lägga mej i soffan. & ikväll äre underbara Grey's och true blood (sista avsnittet!!) och bonde söker fru bara att tagga till! Lill lördag. :)


jaja, nu ska jag kila vidare.
Ha en toppen dag!
Hejsvejs
! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0