Jeg liker ærlighet, hadde nettopp sett idol og Eric er på topp!

är så less på människor som inte kan stå för de dom gör.
Speciellt så fegt de du håller på med, trodde de va ändrat,
men ikket. Synd för jag tycker om dej så mycket & för vi ha verkligen
kul tillsammans tycker iallafall jag, men tänker inte hålla på såhär.
Trodde de skulle fixa sej men nej, du är feg.


Hursomhelst, jag o pappa ha då smaska i oss massa goda saker,
ballerina kakor, blåbärsmuffins, godis, samariner (ni vet såna där kakor?)
sen ha vi försökt se mamma i tvn men ikket vi hitta henne inte!
Men jag tycker att ikväll kunde man se vilka som ska stanna å inte,
blire inte så, så jahapp. Men jag tycker så. Erik på topp som vanligt! Bäst!
Calle's röst är grym också! Alla är nästan bra men 2 stycken tycker jag va mkt sämre idag..
Ni som känner mej kan nog gissa vilka jag tycker, haha! :)

 

Menmen ska kika vidare nu,
ha en bra kväll!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: annapanna

LOVE U ERIK!! fan va han är snygg!

2009-11-13 @ 22:04:00
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0