nu äre dags för fredagsmyyyys!

nu sitter jag här eller rättare sagt står här på pappas jobb och väntar på att han ska få sluta.
Slutade ett idag så de va skönt tog 10 över ett bussen och for upp direkt på pappas jobb sen så
hämta jag jackan som jag skulle lämna tillbaka på h&m och en väldigt snäll kompis och hämta mej sen for vi på stan en snabbis,
fick tillbaka mina pengar för jackan och sen traskade vi runt en stund! Riktigt trevligt.

Snart blire som sagt hemfärd,
bli väl affärn köpa nå goda saker
sen hemåt, middag, rödis & idoool!
(måste dessutom kika efter mamma eftersom hon är i nacka å ska kika på de ikv!)

Så än så länge ha min fredag den trettonde vart riktigt bra faktiskt!
Jag är nämligen en sån där människa som är extremt försiktig och vill höra va alla gör å hur dom mår näre är den här dagen.. Hahaha jag kanske är töntig men så hare alltid varit, bruka helst vilja att alla ska vara hemma och sitta i köket och bara ha trevligt, inte fara på jobb/skola, köra bil eller gå över vägen hahaha, aja.

Men nu är det slut på veckan och det är dags för freedagsmyyys!

Ha en toppen kväll
& glöm inte att rösta på erik ikv!!

hare bra, hejsvejs så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0